Архівний відділ

Броварської міської ради

Київської області

a

Звіт

Підсумки роботи архіву за 2011 рік


Коди

форми документа

установи-укладача

209

 

 

Архівний відділ

Броварської міської ради

 

 

 

 

Звіт

про роботу державного архіву за 2011 рік

 

1. Основні організаційні заходи

        1.1. Прийнята та виконується Програма здійснення та контролю за наявністю, станом і рухом документів НАФ на 2010-2014 роки

1.2. На виконання законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов, розпоряджень та доручень Кабінету Міністрів України, наказів Держкомархіву України, розпо­ряджень виконкому, рішень рад здійснено:

 

-  01 вересня 2011 року оновлений перелік практичних дій працівників архіву на випадок виникнення надзвичайних ситуацій

          - В звітному році були придбані та встановлені стелажі в додатковому приміщенні.

 

- На виконання рішення виконкому Броварської міської ради в березні 2011року проведено звітування відділу «Про роботу із зверненням громадян в архівному відділі Броварської міської ради» , з метою безумовного виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

 

1.3. Підготовлено і подано 3 звернення та 2 інформації.

( про необхідність фінансування охоронно-пожежної сигналізації, про технічне укріплення суміжного приміщення, про встановлення додаткового обладнання, про необхідність проведення ремонту в додатковому приміщенні та ін.)

Дані звернення розглянуті позитивно та не всі виконані.

 

        1.4. За участю архівного відділу проводились: засідання комісії по найменуванню та перейменуванню вулиць, розширені оперативні наради у міського голови, засідання виконкому на яких розглядалися наступні питання:

- позитивно вирішено питання стосовно надання допомоги в проведенні ремонту додаткового приміщення

- надання та встановлення металевих стелажів

1.5.  Розміщений на сайті Броварської міської ради аналіз впливу регуляторного акту стосовно надання платних послуг архівним відділом.

1.6. В березні 2008 року ДАКО проведена комплексна перевірка архівного відділу Броварської міської ради.

1.7. Проведено нарад в міськвиконкомі - 2 їхня тематика; питання стосовно надання допомоги в проведенні ремонту додаткового приміщення, надання та встановлення металевих стелажів

; круглих столів - 2 з керівництвом промислових підприємств та установ              м. Бровари, їхня тематика; необхідність проведення впорядкування документів та передача в архівний відділ БМР

1.8. Оглядових і узагальнюючих документів не впроваджувалось в практику.

        

          1.9. Проводився прийом документів ліквідованих підприємств різних форм власності, що не мають правонаступників. У 2011 році  прийнято на зберігання 230  од.зб. з особового складу та видано 5 довідок підприємствам  у яких не велась діяльність. Всього прийнято на зберігання 1171 справ.

            Суб¢єктам підприємницької діяльності надається методична допомога з питань ведення діловодства та оформлення документів.

 

2. Забезпечення збереженості та державний облік документів Національного архівного фонду.

       2.1. В архівосховищах вибрано оптимальний варіант розміщення

документів. Зроблено 108 вимірів  вологістно - температурного режиму, проводилось обезпилення коробок та стелажного  обладнання  протяжністю  - 213,5  п. м. Кожного місяця в санітарний день проводилось знепилення документів в коробках.  Кількість коробок – 539. Проведено знепилення понад 10225 справ, що зберігаються в коробках. 

2.1.1.2. Надійшли управлінські документи по 3 частинах фондів:

          

            1. Виконком Броварської міської ради           - 51 од.зб.

            2. ПУ «Броварський завод торгаш»               -  6  од.зб.

  3. Фінансове управління БМР                             - 48  од.зб.

 

                                                                         Всього        105 од.зб.

 

2.3. На даний час не виявлено документів історико-культур­ної спадщини, що знаходяться за кордоном, та документів іноземного походження, що стосуються історії України.

 

 

3. Створення та розвиток науково-довідкового апарату до документів Національного архівного фонду.

       3.1.Каталогізація проводилась по 1 фонду ( Броварська міська рада

та її виконавчий комітет), виготовлено 38 картки, виявлення документів

велося за 6 од.зб.

3.2. Над довідково-інформаційними виданнями, підготовка яких не прово­дилася у звітному році архівний відділ не працює.

3.3. Розпочалася розробка системи сканованих документів фонду .

 

4. Формування Національного архівного фонду. Експертиза цінності документів. Організація зберігання документів НАФ в архівних підрозділах підприємств, установ і організацій.

     4.1. Погоджено з архівним відділом положень про архівні підрозділи, експертні комісії та номенклатур в 3-х установах, підприємствах, організаціях -  джерелах комплектування та формування НАФ та в 10-х установах, підприємствах, організаціях в діяльності яких не утворюються документи НАФ.

4.2. Проведена одна комплексна, дві  тематичні та одна контрольна перевірка

 

 

 

5. Використання інформації документів НАФ.

5.1.  В пресі та на офіційному сайті Броварської міської ради розміщено список ліквідованих підприємств, документи з особового складу яких передані на зберігання в архівний відділ  та радіоінформація зі зверненням про місцезнаходження та приймальні дні відділу.

5.2.  Зустрічей із громадськістю, вечорів, лекцій, інших форм використання інформації документів НАФ не проводилось , окрім екскурсій комунальних служб міста.

         5.3. Тематики досліджень: реорганізація підприємств, земельні питання, перейменування вулиць.

5.4. Кількість виданих од. зб., якими користувались у читальному залі становить - 30.

5.5.  Над підготовкою збірників документів архівний відділ не працював.

5.6. В архівному відділі БМР засекречених документів не існує.

5.7. Заходи, вжиті на виконання доручень Уряду, спрямованих на поліпшення організації роботи із зверненнями громадян у напрямку активізації роботи з соціального захисту, заходи, вжиті архівом для поліпшення роботи із зверненнями громадян є розширення бази даних, збір інформації про ліквідовані підприємства,звернення до відділу державної реєстрації фізичних та юридичних осіб.

5.8. Кількість запитів щодо підтвердження трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах або за вислугу років - 69.

5.9. Міжнародні договори про співробітництво з архівними установами та іншими організаціями іноземних держав не укладалися.

5.10. Виконання зобов’язань за діючими міжнародними договорами про співробітництво в галузі архівної справи не здійснювалися.

5.11. Службові відрядження за кордон, проведені міжнародні зустрічі, переговори та участь у міжнародних конференціях, семінарах та інших заходах, не здійснювалася.

5.12.  Журналісти періодичних видань співпрацюють з відділом в якості дослідників архівних матеріалів.

Дослідниками постійно надаються архівні документи та публікується історична рубрика  ( газета « Нове життя» )       

 5.13.  Запити, що надходять на даний час в архівний відділ  виконуються безкоштовно та в термін.

5.14.  Тематика соціально-правових запитів, що переважала у поточному році – підтвердження трудового стажу , та прогноз щодо зменшення на 2% - 3% кількості звернень даної тематики у наступному році.

5.15. У архівний відділ за генеалогічною тематикою запитів не надходило.

 

 

Начальник архівного відділу                            В.В. Біленко